Det känns som cirklar vart jag än går.

När min mamma sjunger vill jag bara täppa till truten på henne. Jag sjunger inte värst bra heller kan jag erkänna, men när hon kommer igång så sjunger hon tondövt, mörkt och utan att kunna texten helt. Lite i början kanske hon kan, sen blir det bara ett mörkt brummande. Hon tror hon kan sjunga för hon gått hos Caroline Af Ugglas förstår ni. ALLA KAN INTE SJUNGA. Face it!

Och nyss så kände jag mig väldigt törstig, så jag gick o tog en flaska med kallt vatten ur kylen och gick in i datarummet och tog en klunk. Vad smakade det om inte VIN! Tur säger jag att det var jag som tog den flaskan. Vad skulle mamma o pappa sagt lixom? Det stinker och smakar vitt vin, hur mycket jag än vet att jag tvättat den med tvål o vatten. FY! Måste tvätta den noggrannare.

Måste bara dela med mig av en bra låt.

Mitt piano - Du säger ingenting, det säger allt


Nu ska jag sova! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0