It was Peace and Love, a festival down town.




Jag får ju såna där perioder ibland då jag inte orkar blogga riktigt. But now I'm back! Korthårig har jag blivit också, så ikväll på maskeraden hos Aida ska jag minsann vara Lotta på Bråkmakargatan.
Men nu när jag blivit korthårig funderar jag faktiskt på att spara ut luggen. Igen, hehe. Men den här gången känns det bättre eftersom håret är så pass kort att luggen faktiskt kan växa ihop med resten. Vi får se! Eller så kanske jag ska spara tjejen-i-peter-pan-2-looken? Somsagt, vi får se.

Nu sitter jag o väntar på att någon ska komma hem o ge mig mat eftersom jag ska iväg om ett tag till maskeraden. Har tre liter vin också, så det blir nog sköj! Så nu medan jag väntar sjunger jag för fulla muggar. Paparazzi med Lady Gaga är faktiskt förvånansvärt bra. Jag gillar inte Lady Gaga, nej, men den låten är faktiskt väldigt bra!! Och videon är ganska rolig eftersom man får höra henne prata svenska. Saker som "Alskhar do mig?" och "Poss poss!". Väldigt underhållande.

Jaha. Jag har inte så mycket mer o skriva för tillfället känner jag, men det lär väl komma något efter maskeraden!

Fuck vad jag vill ha P&L igen nu känner jag förresten.

Tjenamossen tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0