Men alla är märkliga, alla är galna, står och döljer det på tunnelbanan

Idag försökte jag söka ett jobb på ett hundtrim i Krusboda men det var visst hemma hos hon som äger det och ingen var hemma. Typiskt värre! Får försöka igen nån annan dag, för jag behöver verkligen ett jobb.

Nu är det verkligen helt sjukt kallt ute. Hörde att det hade varit -40 i dalarna. Vi har haft iallafall -20, vilket jag tycker är lite väl kallt... Har fortfarande svid i kinderna efter att ha varit ute hela dagen. Kanske köldskador? Who knows! Hur som helst vill jag ha sommar nuuuuuuuuuu. Och man brukar tydligen säga att om det är en kall vinter så blir det en kanonsommar. Och vi vet ju hur förra sommaren var! Eller ja, i början var det iallafall sjukt varmt, och vintern sög. Så tänk er den här sommaren! Solbränna here I coooooome.
Just nu är det 170 dagar, 0 timmar, 15 minuter och 56 sekunder kvar till Peace and Love. 170 DAGAR! Det är faktiskt inte så mycket!!! Och det känns som igår som det var 180 dagar kvar. Tiden går ändå ganska fort och det är braaaaa. Samtidigt som jag får lite ångest. Dagarna går så sjukt fort och man hinner knappt komma ut innan det är mörkt. Förbannade årstid. Men jag hoppas vintern tar slut fort och att våren och sommaren håller i sig längre än vanligt. Och i år ska jag ha ett jobb och ha råd o göra mer saker än förra året. Den här sommaren ska fan bli grym.






Man har skaffat sig en ny halsduk och håret is growiiiiiiiiiing!





Kommentarer
Postat av: leoneeee

sommarsommarsommar!

2010-01-09 @ 12:57:05
URL: http://frejaleoneandromeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0