My mind's gone drifting again.

PUST! Är helt slut i axlarna. Städade hela produkthyllan på praktiken i torsdags, storstädade mitt rum igår och har klippt Lovisa idag. Skulle inte banga på en massage. Har försökt med att ligga på spikmattan i hopp om att det skulle hjälpa lite, men det misslyckades. Uh mina axlar är stenhårda och jag har till och med fått huvudvärk av nackvärken. SUCK. Behöver massage. Eller en redig spa-dag skulle inte sitta snett heller...
Imorn måste jag plugga hela dagen. Och försöka hinna tvätta. Men vi får se. Plugget går före. Bröllopstraditioner. Mjeh. Får se hur det går.




Storstädningen av mitt plutterum.




Efter städningen. SKÖNT.

Känns som att bilderna får askass kvalitét här. Well well.

Måste nog sova snart. Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: sanaz

sv: hahahaah keft, DRÖMMA FÅR MAN<3<3<3<3

jaaaa han är dösnygg. älskar bilden

2010-01-27 @ 21:38:05
URL: http://slimijimibubbyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0