Och någon dag är jag tillbaks och allting blir som allting borde va.



Fick helt ont i magen när jag såg den här bilden. Visserligen var det kallt som satan då, men jag vill kunna ha mina vita tygskor igen. Jag vill inte ha vinter längre och snart skriker jag rätt ut.

Nåt som fick både mig, Josefine och Lovisa att få ont i hjärtat igår var den här videon. En random persons video från Peace and love 2009.



Alltså. Hur glad blir man inte. Alla är bruna och dansar och sjunger och pratar massa roliga dialekter. Fanns nog inte en enda sur människa där. Och alla pratar med varandra och spelar gitarr och är glada. Tanken på att det är måndag imorn får mig att bara vilja hoppa från fönstret.

Sen har vi en intervju med Sugarplum från Peace and love 2009 också. Ljudet suger, men kolla bara. Vädret, människorna, musiken. Allt är underbart. Alla går omkring och gör vad de vill och är som de är. Helt underbart. Paradiset, typ.



Nu vill jag ha den där kontrollen i filmen Click, tack.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: leone

hahah bilden!

2010-01-17 @ 17:44:57
Postat av: Anonym

haha undra vart mitt ägg är!!!! <3

2010-01-17 @ 18:53:49
Postat av: Barr

Eldsjälar som bara väntar.

2010-01-17 @ 19:26:13
Postat av: sanaz e bäst

1.hahahaahah ditt cp, du läser alltså vad du vill se!!(du vill ha östermalms kuk)

2. jag särskriver inte!!!!!! vart har jag gjort det din prutt:(

3. veeeet han e så snygg. kom hem till mig nån dag så kollar vi på titanic tillsammans:D

2010-01-19 @ 21:39:38
URL: http://slimijimibubbyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0